Linkmonitor – efektivní řešení pro prodej reklamních ploch
Obsah článku
Linkmonitor je internetová služba, kde můžete prodávat, poptávat a vyměňovat vysoce cílenou internetovou inzerci jako jsou např. odkazy, články, bannery či příspěvky. Na Vaši poptávku se zobrazují pouze tématické a přesně se hodící nabídky, na stránkách Linkmonitoru máte vždy pod kontrolou Vaše prodané nebo vyměněné odkazy a články díky přehledné evidenci. Tržiště internetové reklamy také nabízí slevy u jejich partnerů (jako jsou např. WEDOS, SEOLINHART, AFFILBOX apod.) a neúčtuje si provize za prodej reklamy.
Linkmonitor se dělí na 3 trhy – těmi jsou:
- Trh internetové a sociální reklamy – zde můžete prodávat, vyměňovat nebo nakupovat inzerci a díky tomu si zvýšit své zisky.
- Trh e-mailových zpráv – inzerentům můžete nabídnout přidání jejich obchodního sdělení do Vašeho e-mailu, pokud máte e-mailovou databázi Vašich návštěvníků. Tímto získává inzerent cílené publikum pro své obchodní sdělení – nejedná se o zasílání spamu.
- Trh webových stránek – tato služba se Vám hodí, pokud chcete nakupovat či prodávat bezpečně webové stránky. Vyhnete se tak kopírování a získáte možnost nákupu nebo prodeje webových stránek bez poplatků za zprostředkování.
Co jako zákazník můžu od Linkmonitoru čekat?
Linkmonitor Vám přehledně sestaví souhrn Vašich webových stránek, budete vědět jaké stránky spravujete a všechny potřebné informace k tomu. Dále sledujeme vývoj Vašich ranků a počet fanoušků – postupem času můžete vidět, jak se Vám i Vašemu webu daří. Na důležité data Vás bude linkmonitor upozorňovat e-maily.
Zde je pár referencí, které o nás napsali spokojení zákazníci:
„Linkmonitor je momentálně dobrá volba pokud chcete prodávat. Poptávek je tam víc než dost.“
„Služba Linkmonitor by neměla zůstat bez povšimnutí.“
„Linkmonitor z mého pohledu vypadá jako nadějný systém pro prodej reklamy.“
„Našel jsem skvělý internetový nástroj, který se jmenuje Linkmonitor.“
Linkmonitor chystá v roce 2016 pár změn, díky kterým se kvalita služeb ještě zlepší. Projde redesignem, zlepší se homepage, uživatelské prostředí i kvalita nabízených reklamních ploch.