Proč vsadit na reklamu v MHD? Známe odpověď!
Obsah článku
Víte, že člověk vnímá zrakem až 80 % všech přijatých informací? A nejintenzivněji je vnímá v omezeném prostoru, kde má několik dlouhých minut na to, aby se pořádně porozhlédnul kolem sebe a našel něco, co jej zabaví třeba po cestě do práce. Co si budeme povídat – cesta MHD není zrovna něco, co bychom si vzájemně záviděli. Když ovšem na reklamních poutačích zahlédneme originální reklamu, cesta nám utíká zase o něco rychleji a příjemněji. A právě reklama v MHD je příležitostí pro nejrůznější druhy firem a společností, jež potřebují efektivní a cenově dostupnou formou propagovat své výrobky či služby. Představujeme vám společnost adservis, jež se profiluje jako pražská reklamní agentura, specializující se primárně na pronájem reklamních ploch a reklamních nosičů v našem hlavním městě Praha.
Proč právě reklama v MHD?
Podle jednoho zahraničního průzkumu, který volně dohledáte třeba na portálu Youtube, je každý z nás denně vystaven zhruba 3 000 reklamních sdělení. Že je to nemožné? Ale jděte! Jen si v duchu projděte třeba svůj jeden pracovní den. Ráno vstanete, provedete osobní hygienu a ke kávě otevřete noviny nebo pustíte televizi, kde je – jak jinak – plno nejrůznějších více, či méně origiinálních reklam. Další reklamní slogany a poutače na vás čekají po cestě do práce. Vůči billboardům je řada z nás imunní. To samé platí také o reklamních plochách, jež slepě po cestě do zaměstnání přecházíme. Rozdíl je ovšem v reklamních plochách, jež jsou umístěny ve vozech městské hromadné dopravy. Pokud zrovna neposloucháme hudbu nebo nečteme knihu, jsme odsouzeni ke čtení reklam, jež se zde nacházejí.
Cenově dostupné řešení inzerce
Rozhodnete-li se pro výrobu a umístění venkovního billboardu, je potřeba počítat s poměrně vysokou finanční zátěží. To samé platí také v případě bigboardů nebo citilightů, vůči nim jsou ovšem lidé poměrně imunní. Z průzkumů vyplývá, že člověk si z oněch 3000 reklam zapamatuje pouze 8. A právě ty, které máme na očích delší dobu (třeba právě ve vozech MHD) se vryjí do naší paměti nejvíce. Zatímco větší reklamní plochy budou stát několik stovek tisíců korun, reklama v pražské MHD začíná na 1400 Kč měsíčně! A to je důvod, proč se o tento formát vyplatí zajímat.